Politica de retur
Pentru orice nelamurire sau neintelegere, va invitam in primul rand sa ne contactati la nr 0785696979 sau prin e-mail: office@grillmaster.ro.
Temeiul legal
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul formularului de contact.
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Rami Wheels SRL isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Produsele care reprezinta o “comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client cu alte culori, alte dimensiuni, alte marimi si alte configuratii fata de produsele de serie, nu pot face obiectul returului.
Rami Wheels SRL nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deteriorate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Rami Wheels isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Deoarece marfurile se livreaza din mai multe depozite va rugam sa returnati produsele la adresa de la care acestea v-au fost expediate sau sa contactati Rami Wheels S.R.L. la numar 0785696979 sau prin email la office@grillmaster.ro pentru a vi se transmite adresa la care trebuie facut returul.
Cine plateste transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre Rami Wheels SRL apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. Rami Wheels nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea Rami Wheels S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
In cazul in care conditiile de retur sunt indeplinite, Rami Wheels returneaza exclusiv contravaloarea produselor, nu si a transportului acestora catre client.
Returnarea contravalorii produselor acceptate de Rami Wheels ca retur se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator.Rami Wheels va returna banii achitati de cumparator prin virament bancar: din contul Rami Wheels SRL in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii).In cazul in care marfurile returnate fac parte din marfurile ce pot fi achitate ramburs atunci coletul returnat trebuie sa contina si datele necesare achitarii rambursului( nume si prenume ,IBAN si banca)